Albert Soler llama a la Universitat Catalana dEstiu "P-3 Catalana dEstiu" por su "nivel" de "participantes"
El periodista Albert Soler ha ironizado en la columna que escribe en el Diari de Girona, de la que recomendamos su lectura íntegra, sobre la iniciativa