entrar registro
comentarios (7)
  1. --1753--
    Q vayan pensando en el chino y el inglés, salvo hijo de político no va quedar otra si quieres comer.
    4    k 98
  2. josdete
    Según datos la lengua gallega es de los idiomas que cada vez se usa menos en Galicia, sobre todo entre los jovenes.
    2    k 60
  3. VolandoVoyVolandoVengo
    xD ni haciéndolo obligatorio.

    Estos quieren hacer como hicieron en el país vasco, montar un negocio con la lengua (la hablada, no en las mamadas)
    2    k 59
  4. --2441--
    #4 de que quieres que vivan los políticos y sus amigos?
    2    k 45
  5. Replicante
    Quixeron facer unha reintegración co Portugués por motivos políticos.
    Cousas do BNG.
    Todo complexo de inferioridade e ánimo de usa-la lingua pra diferenciarse do resto.

    Eu non entendo a un portugués falando.
    O Galego actual aseméllaseme máis ó Castelán antigo que ó Portugués.
    Porque Portugal separouse de Castela cando as linguas da península eran aínda a mesma.

    O Galego e o Castelán foron da man un tempo despois disto, polo seu camiño e o Portugués por outro.
    Por iso que o Galego aseméllase máis o Castelán antigo que ó Portugués moderno.
    0    k 20
  6. Igorymi
    Quien la ataca?
    0    k 20
  7. --2441--
    #5 --2441--
     *
    #1 si no quieren viajar, que aprendan darija, el idioma del futuro
    0    k 6
comentarios cerrados
suscripciones por RSS
ayuda
+mediatize
estadísticas
mediatize
mediatize